Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2013 12:53 - Блондинка ви предизвиква. Време е за ново начало!
Автор: rumiruso Категория: Изкуство   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
2



 Здравейте на всички онези, които ще попаднат и прочетат написаното от мен. Първо ви желая хубав и щастлив ден! После се извинявам за компютърната си неграмотност в случай, че не формулирам правилно блога си:) Горд автор съм на малка, но според прочелите я приятна и много полезна книга. "Мислите на една блондинка в книга за щастието". Разбира се както всеки писател целта ми е тя да достигне до възможно повече хора. Ще посоча мейл за всеки случай за някой, който би желал да си поръча книжка от мен. Ще ми е много приятно да я опаковам и изпратя на посочен от вас адрес. rumiana.ruseva@yahoo.com Бих искала да отпратя ново предизвикателство към вас. 

Стига сме се вторачвали в негативните събития. Това повярвайте ми не ни помага. Убива ни. Нужен ни е Положителен заряд. Ново начало на деня. Взрив от лека и приятна музика. Усмивки. Толкова е хубаво, когато сме усмихнати. Стига с тези коментари на политически теми, насилвания, грабежи и какво ли още не. Разбирам, че когато управляващите или който там "командва парада" държи нас хората в страх и беднотия е лесно да ни контролира. Та нали по този начин не ни остава време да вдигнем глава и погледнам към хубавите неща. А ако нямаме това време, как бихме могли да се стремим към тях. А и знам, че негативната информация се търгува по-успешно. Но пък знам и че не борбата за оцеляване и "успеха", че сме намерили пари за да си платим сметките ни гради като успешни и щастливи хора. Или пък факта, че сме "компетентни" участници в разговори на политическа тематика ни прави уверени и сигурни хора.Онова, което ни трябва е промяна. Да, промяна. Но първо в нас самите, а после и в събитията и хората около нас. В книгата си например един от съветите ми е да започнем деня си с приятна музика, която да ни зареди положително за новия ден. Опитайте. Какво ще пропуснете. "Важна"новина как някой е бил набит или отровен? И така стъпка по стъпка съм описала онова, което всеки от нас би могло да постигне. Нужно е само да повярва. Останалото е по-лесната задача. Повярвайте ми.
  Хубав и усмихнат ден! Благодаря на всички прочели написаното от мен!
Руми Русо











 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumiruso
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 15638
Постинги: 10
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930